Menu
Your Cart

Прахосмукачка за фризьорски салон Sibel EYE-VAC

Прахосмукачка за фризьорски салон Sibel EYE-VAC
Прахосмукачка за фризьорски салон Sibel EYE-VAC
Нов
Прахосмукачка за фризьорски салон Sibel EYE-VAC
Прахосмукачка за фризьорски салон Sibel EYE-VAC
Прахосмукачка за фризьорски салон Sibel EYE-VAC
  • В наличност: В наличност
  • Модел: EYE-VAC 1400 W
  • Тегло: 3.00кг
  • Размери: 34.00см x 22.00см x 52.00см
Покупки: 2
Разгледан: 52
520.00 лв.
Без данък: 520.00 лв.
ПРОМОЦИЯ -1% НА МЕСЕЦ ДО 31.12.2022
купи на изплащане
12 x 49.68 лв.

 Компактен аспиратор за коса 1400 W 

Винаги чист салон без усилие  

Инфрачервен сензор за автоматично активиране 

Опция за ръчно включване и изключване 

Всичко, което е нужно да направите е: 

- да заметете косата пред уреда 

- уредът ще се включи автоматично 

Филтрираща система на въздуха 

Максимално ефективен върху гладка повърхност 

- теракот, ламинат, паркет 

Функционална и естетична мебел 

- за фризьорски салон 

- бръснарски салон 

- помещение с аналогични потребности 

Капацитет 6 литра 

Ниво на шум 63 dB 

HEPA филтър 

Филтър пред мотора 

Гаранция 12 месеца 



Напишете отзив

Моля влезете в профила или се регистрирайте, за да напишете отзив.

Строго задължителни „бисквитки“

Тези „бисквитки“ са необходими, за да може уебсайтът да се изпълнява и не може да бъде изключен. Тази „бисквитка“ се задава само в отговор на извършени от вас действия, като език, валута, сесия за вход, предпочитания за поверителност. Можете да настроите браузъра си да блокира тези „бисквитки“, но нашият сайт може да не работи тогава.

AАнализ и Статика

Тези „бисквитки“ обикновено се определят от нашите маркетингови и рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тях, за да създадат профил, който Ви интересува, и по-късно да Ви показват подходящи реклами. Ако не разрешите тези „бисквитки“, няма да преминете към насочени реклами за интересите си.

Маркетинг и пренасочване

Тези „бисквитки“ ни позволяват да измерваме трафика на посетителите и да виждаме източниците на трафик, като събираме информация в наборите от данни. Те също ни помагат да разберем кои продукти и действия са по-популярни от други.