Menu
Your Cart

Блясък и мокър ефект


Марка: Kérastase Модел: 150 m
 Aроматен хидратиращ крем за коса, изложена на слънце, обогатен с витамин Е, кокосова вода и UV филтър. Когато се нанася върху дължините и краищата, хидратира и предотвратява фриз ефекта за гладка и мека коса. Ултра леката текстура на продукта позволява да се нанася многократно на суха или мокр..
74.00 лв. Без данък:74.00 лв.
Марка: Loreal Professionnel Модел: 150 ml
 Еластичен гел за "мокър ефект". Подходящ за блестящи и изгладени визии с "мокър ефект". Начин на употреба: Нанесете на суха или влажна коса. Разрешете косата от корените по целите дължини. Не утежнява и не оставя видими следи по косата. Съдържание: AQUA / WATER ● GLYCERIN ● ACRY..
36.90 лв. Без данък:36.90 лв.
Марка: Loreal Professionnel Модел: 150 ml
 Гел-крем с изглаждащ ефект, който осигурява 24-часова* защита от влагата*. Подходящ за изгладени и блестящи визии. *Инструментален тест.  Начин на употреба: Нанесете количество колкото 1-2 лешника на измита и подсушена с кърпа коса. Разпределете равномерно с гребен по дължините и кра..
34.90 лв. Без данък:34.90 лв.
Показани 1 от 3 | 3 (1 Страници)

Строго задължителни „бисквитки“

Тези „бисквитки“ са необходими, за да може уебсайтът да се изпълнява и не може да бъде изключен. Тази „бисквитка“ се задава само в отговор на извършени от вас действия, като език, валута, сесия за вход, предпочитания за поверителност. Можете да настроите браузъра си да блокира тези „бисквитки“, но нашият сайт може да не работи тогава.

AАнализ и Статика

Тези „бисквитки“ обикновено се определят от нашите маркетингови и рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тях, за да създадат профил, който Ви интересува, и по-късно да Ви показват подходящи реклами. Ако не разрешите тези „бисквитки“, няма да преминете към насочени реклами за интересите си.

Маркетинг и пренасочване

Тези „бисквитки“ ни позволяват да измерваме трафика на посетителите и да виждаме източниците на трафик, като събираме информация в наборите от данни. Те също ни помагат да разберем кои продукти и действия са по-популярни от други.