Menu
Your Cart

Изглаждане


Марка: Loreal Professionnel Модел: 150 ml
 Продукт, който обединява действията на крем за оформяне на къдрици и Intra Cylane™ гел. Подходящ за дефинирани и еластични вълни, без втвърдяване на косата.Начин на употреба: Нанесете на влажна коса. Оформете къдриците с пръсти, изсушете с дифузер или оставете косата да изсъхне естествено.Съдъ..
34.90 лв. Без данък:34.90 лв.
Марка: Kérastase Модел: 150 ml
 Създаден да изглажда и възстановява непокорната коса, спреят с термозащита укротява косата и осигурява контрол на фриз ефекта. Предпазва косата от топлина при обработка с преса или сешоар, прави изсушаването и оформянето на прическата по-бързо и осигурява незабавна мекота и интензивен блясък. ..
74.70 лв. Без данък:74.70 лв.
Марка: Loreal Professionnel Модел: 150 ml
 Гел-крем с изглаждащ ефект, който осигурява 24-часова* защита от влагата*. Подходящ за изгладени и блестящи визии. *Инструментален тест.  Начин на употреба: Нанесете количество колкото 1-2 лешника на измита и подсушена с кърпа коса. Разпределете равномерно с гребен по дължините и кра..
34.90 лв. Без данък:34.90 лв.
Показани 1 от 3 | 3 (1 Страници)

Строго задължителни „бисквитки“

Тези „бисквитки“ са необходими, за да може уебсайтът да се изпълнява и не може да бъде изключен. Тази „бисквитка“ се задава само в отговор на извършени от вас действия, като език, валута, сесия за вход, предпочитания за поверителност. Можете да настроите браузъра си да блокира тези „бисквитки“, но нашият сайт може да не работи тогава.

AАнализ и Статика

Тези „бисквитки“ обикновено се определят от нашите маркетингови и рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тях, за да създадат профил, който Ви интересува, и по-късно да Ви показват подходящи реклами. Ако не разрешите тези „бисквитки“, няма да преминете към насочени реклами за интересите си.

Маркетинг и пренасочване

Тези „бисквитки“ ни позволяват да измерваме трафика на посетителите и да виждаме източниците на трафик, като събираме информация в наборите от данни. Те също ни помагат да разберем кои продукти и действия са по-популярни от други.