Menu
Your Cart

Volumetry за обем


Продуктите от серията Volumetry придават обем на фината коса от корена. Специалните съставки –  салицилова киселина, hydralight и intra-cylane се грижат за това продуктите да почистват нежно кожата на главата, да хидратират скалпа и придадат обем, като укрепват кортекса  и правят косата  по-силна. В резултат косата е интензивно подхранена и хидратирана, с видимо повече плътност и обем.


Марка: Loreal Professionnel Модел: 300 ml
 Шампоан за фина коса, който придава обем от корена. Почиства натрупания себум и нежно хидратира фината коса. Формулата, обогатена с комбинация от салицилова киселина и Хидралайт се грижи за това кожата на главата да е почистена и хидратирана. Начин на употреба: Нанесете на мокра коса..
29.00 лв. Без данък:29.00 лв.
Марка: Loreal Professionnel Модел: 125 ml
 Спрей за обем за фина и тънка коса с технология Интра Силан, която укрепва косата * и салицилова киселина, която премахва себума и придава обем и сила в корена. *временен ефект, не променя структурата на косата Начин на употреба: Нанесете на измита с шампоан и подсушена с кърпа ..
33.50 лв. Без данък:33.50 лв.
Показани 1 от 2 | 2 (1 Страници)

Строго задължителни „бисквитки“

Тези „бисквитки“ са необходими, за да може уебсайтът да се изпълнява и не може да бъде изключен. Тази „бисквитка“ се задава само в отговор на извършени от вас действия, като език, валута, сесия за вход, предпочитания за поверителност. Можете да настроите браузъра си да блокира тези „бисквитки“, но нашият сайт може да не работи тогава.

AАнализ и Статика

Тези „бисквитки“ обикновено се определят от нашите маркетингови и рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тях, за да създадат профил, който Ви интересува, и по-късно да Ви показват подходящи реклами. Ако не разрешите тези „бисквитки“, няма да преминете към насочени реклами за интересите си.

Маркетинг и пренасочване

Тези „бисквитки“ ни позволяват да измерваме трафика на посетителите и да виждаме източниците на трафик, като събираме информация в наборите от данни. Те също ни помагат да разберем кои продукти и действия са по-популярни от други.