Styling стилизиращи

Styling стилизиращи

 Styling продуктите на kerastase не лепнат, не втвърдяват и не увреждат косата. Ново поколение микрофилм от полимери, обвиват косъма като втора кожа. Перфектно съвместим с косъма, този микрофилм осигурява дълготрайно запазване на стайлинг ефекта с безпрецедентно движение, без компромис във фиксацията 

Покажи:
Сортирай по:

Крем за диви къси коси Kerastase Styling Baume Doubleje 75 ml

 Мултифункционален стилизиращ крем за оформяне на къси и средно дълги косиПолзи за потребителя:..

49.00 лв. Без данък: 49.00 лв.

Лак за коса Kerastase Styling Laque Couture 300 ml

 Фиксиращ лак за коса с нормална фиксация Фина дифузия Гъвкав и блестящ завършек ..

45.50 лв. 40.00 лв. Без данък: 40.00 лв.

Лак за коса ултра силен за защита от влагата Kerastase Styling Laque Noir 300 ml

 Ултра-силен лак за защита от влагатаПолзи за косата: Без слепване и неприятни остатъциНачин на..

45.00 лв. 40.00 лв. Без данък: 40.00 лв.

Фиксиращ спрей с мокър ефект Kerastase Styling Fix Fabulous 200 ml

 Течен лак за коса без ефект " каска "Позволява косата да бъде фиксирана в желаната форма .Прич..

44.00 лв. Без данък: 44.00 лв.

Строго задължителни „бисквитки“

Тези „бисквитки“ са необходими, за да може уебсайтът да се изпълнява и не може да бъде изключен. Тази „бисквитка“ се задава само в отговор на извършени от вас действия, като език, валута, сесия за вход, предпочитания за поверителност. Можете да настроите браузъра си да блокира тези „бисквитки“, но нашият сайт може да не работи тогава.

AАнализ и Статика

Тези „бисквитки“ обикновено се определят от нашите маркетингови и рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тях, за да създадат профил, който Ви интересува, и по-късно да Ви показват подходящи реклами. Ако не разрешите тези „бисквитки“, няма да преминете към насочени реклами за интересите си.

Маркетинг и пренасочване

Тези „бисквитки“ ни позволяват да измерваме трафика на посетителите и да виждаме източниците на трафик, като събираме информация в наборите от данни. Те също ни помагат да разберем кои продукти и действия са по-популярни от други.